حمایت از تولید ملی

تاریخ انتشار : 2017/01/11

با وجود این همه برند نوپا وتازه به دوران رسیده که این روزها از هر گوشه و کناری سبز شده اند هنوزهم جایگاه خودروسازان اصیل و قدیمی در قلب عاشقان اتومبیل محفوظ مانده است. برندهای انگشت شماری که نه تنها در قدیمی ترین و سخت ترین دوران، جور صنعت خودرو را به دوش کشیده اند بلکه هنوز هم در مقابل بسیاری از رقبای تازه نفس عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و در توسعه و پیشرفت اتومبیل پیشگامند. اکثر این خودروسازان به قدری به گذشته خود افتخار میکنند که همچنان در قرن 21 از محصولات قدیمیشان اقتباس نموده و با این کار به برندهای تازه کار طعنه میزنند که “خودروساز بودیم؛ زمانی که خودروسازی مد نبود!” حتی برخی از آنها با ساخت مدل های بسیار مشابه به تولیدات موفق قدیمی خود سعی میکنند این قضیه را پررنگ تر هم جلوه دهند. با این مقدمه امروز به سراغ دو محصول از قدیمی ترین و مشهور ترین برند های دنیای خودرو آمده ایم که هر دو با ابعادی جمع و جور، قابلیت های حرکتی مناسب و ظاهری جذاب و منحصر به فرد جوانان را مجذوب خود ساخته اند.

 

 

معرفی

احتمالاً میدانید که کمپانی فولکس واگن به دستور هیتلر و با هدف تولید محصولات ارزان قیمت که هر آلمانی توان خریدش را داشته باشند تاسیس گردید. این وظیفه دشوار به فردیناند پورشه محول شد و او هم با استعداد بی نظیرش اتومبیلی بنام بیتل از خود به یادگار گذاشت که تا سالهای سال در قلب میلیونها آلمانی و غیر آلمانی رخنه کرد و هنوز هم مردم با دیدنش حس خوبی بدست می آورند. اهداف فولکس در ارزان و مردمی بودن بیتل تا اندازه ای موفقت آمیز بوده که تاکنون بیش از 23.5 میلیون دستگاه از نسخه های مختلف این اتومبیل به فروش رسیده و آنرا در لیست پر فروش ترین اتومبیل های جهان قرار داده است. البته درست است که رقبایی نظیر تویوتا کرولا، فورد سری اف و فولکس واگن گلف در این لیست به فروش بالاتری دست یافته اند اما هیچ کدام از آنها در نسل های مختلف به این شدت به چهره ی اولیه خود پایبند نبوده اند و همین قضیه بیتل را به یکی از ماندگار ترین اتومبیل های تاریخ خودروسازی جهان بدل نموده. زمانی که این محصول دوست داشتی پا به سرزمین آریایی ها گذاشت ما بلافاصله نام قورباغه را به رویش گذاشتیم چون به نظرمان بیتل (به معنی سوسک) بیشتر از اینکه شبیه به موجودات چندش آور داخل حمام باشد به قورباغه شباهت داشت!

Warning: Undefined variable $user_ID in /home/sentriai/domains/sentria.ir/public_html/wp-content/themes/71-Bahman-2sweb.ir/comments.php on line 44

برخی از مشتریان

سفارت آلمان
بازرگانی تهران
مجتمع مسکونی باران
en_USEN