جارو برقی

تاریخ انتشار : 2018/03/14

نکاتی چند در کار با جارو برقی …

I. قبل از هر چیز باید جارو برقی را کاملاً تمیز نگه دارید و لوله های آن را مرتباً کنترل کنید زیرا در صورت گرفتگی , به موتور جاروبرقی فشار وارد می آید .

II. (در صورت کیسه دار بودن ) نگذارید کیسه ی زباله جاروبرقی کاملاً پر شود همیشه قبل از پر شدن آن را تعویض یا تخلیه کنید .

III. فیلتر جاروبرقی نباید از گرد غبار پوشیده شود بنابراین هرچند وقت یکبار آن را کنترل کنید و در صورت نیاز شسته و یا تعویض کنید .

IV. معمولاًٌ اغلب جارو برقی ها چندین درجه مختلف با قدرت های متفاوت دارند برای نظافت مبل فرش موکت دیوار و جاهای دیگر درجه را روی قدرت مناسب و نه بیشتر تنظیم کنید .

V. از کار مداوم با جارو برقی جداً پرهیز کنید , زیرا روشن نگهداشتن آن برای مدت زیاد بیش از 30 دقیقه , فشار زیادی به موتور وارد می آورد . بنابراین هرچند دقیقه یکبار آن را خاموش کنید و بگذارید موتور جاروبرقی خنک شود .

VI. آشغال مرطوب و اشیای بزرگ و نوک تیز را با دست بردارید .

VII. جارو برقی را به هنگام کار به یکباره به طرف خود نکشید لرزش ایجاد شده به موتور آن صدمه می زند و ممکن است بر اثر گیر کردن به لبه ی قالی و موکت لوله گیر آن آسيب ببيند .

VIII. قبل از آنکه کیسه زباله به طور کامل پر شود آن را عوض کنید و در مورد کیسه های پارچه ای دائمی آن را تخلیه کرده و با آب سرد بدون مواد شوینده بشویید .

IX. قبل از بازکردن محفظه زباله جارو برقی جریان برق را قطع کنید

X. برای سطوح مختلف مانند فرش موکت پرده مبل و زاویه های دیواری از کفشک ها و ابزار مخصوص استفاده کنید .

XI. اگر جاروبرقی دارای سیستم تنظیم قدرت موتور (مکش نیست) می توانید برای جلوگیری از پرزدهی فرش های دستباف وماشینی از دریچه هوا که معمولاً در وسط لوله مکش وجود دارد استفاده کنید . (برای ایجاد کشش کمتر دریچه را بیشتر باز کنید .)

XII. جارو برقی را دور از دستر اطفال , منابع گرما زا و سوخت های فسیلی قرار دهید .

XIII. اگر در هنگام کار با جارو برقی با صدای غیر معمول روبه رو شدید , آن را خاموش کرده و نسبت به تعمیر آن توسط نمایندگی های مجاز با افراد متخصص اقدام کنید .

XIV. هر بار استفاده از جارو برقی نباید بیش از 30 دقیقه طول بکشد . این توصیه برای سلامتی شما و دوام وسیله زندگی است.

XV در صورت امكان تعويض پاكت جارو برقي را در هواي آزاد انجام داده و از ماسك استفاده نماييد .

رسم دیرین ما
کیفیت , اطمینان خاطر , کارایی
For people who appriciat Quality, Reliability and Performance

Warning: Undefined variable $user_ID in /home/sentriai/domains/sentria.ir/public_html/wp-content/themes/71-Bahman-2sweb.ir/comments.php on line 44

برخی از مشتریان

سفارت آلمان
بازرگانی تهران
مجتمع مسکونی باران
en_USEN